E-parduotuvės taisyklės

UAB HOUSE CARE

Įmonės kodas: 305249396

PVM mok. kodas: LT100012947113

Telefonas: +370 66 451 451

Elektroninis paštas: info@housecare.lt

 

  1. Bendrosios nuostatos
    • Šios taisyklės (toliau – Taisyklės) sudarytos siekiant užtikrinti Jūsų (toliau– Pirkėjas) ir elektroninėje parduotuvėje www.housecare.lt (toliau – Parduotuvė) prekes parduodančios UAB „House care“(toliau – Pardavėjas) teises, nustatyti abiejų šalių pareigas, atsakomybę ir kitas su prekių pirkimu – pardavimu Parduotuvėje susijusias nuostatas.
    • Išsami informacija apie prekių Pardavėją pateikiama elektroninės Parduotuvės skiltyje „Kontaktai“.
    • Taisyklės yra taikomos, kai Pirkėjas bet kokiu būdu ar forma naudojasi elektronine Parduotuve: susipažįsta su Parduotuvėje siūlomomis prekėmis/paslaugomis, rengia prekių užsakymą, pateikia asmeninius ar kitokius duomenis, vykdo užsakytų prekių/paslaugų apmokėjimą, priima prekes/paslaugas, skaito bei komentuoja Parduotuvėje esančią informaciją ir/ar atlieka bet kokius kitus veiksmus, susijusius su naudojimusi elektronine Parduotuve ir joje Pardavėjo teikiamais pasiūlymais.
    • Įsigydamas prekes/paslaugas elektroninėje Parduotuvėje Pirkėjas patvirtina, kad jis sutinka su šių Taisyklių taikymu.
    • Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai ar kitos neigiamos pasekmės kyla dėl to, kad Pirkėjas nesusipažino su elektroninės Parduotuvės taisyklėmis, rekomendacijomis ar pateikta informacija, nors tokia galimybė jam buvo sudaryta.
    • Pardavėjas pasilieka teisę vienašališkai bet kuriuo metu Taisykles pakeisti, pakeistas Taisykles paskelbdamas elektroninės Parduotuvės tinklapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento ir galioja visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.

 

  1. Sutarties sudarymas
    • Prekių/paslaugų pirkimo – pardavimo sutartys (toliau – Sutartys) elektroninėje Parduotuvėje sudaromos elektronine forma. Pardavėjas, sudarydamas šias Sutartis su Pirkėjais, vadovaujasi Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu.
    • Pirkti Pardavėjo elektroninėje Parduotuvėje turi teisę: veiksnūs fiziniai asmenys; nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus tik turėdami tėvų arba globėjų sutikimą, išskyrus atvejus, kai jie savarankiškai disponuoja savo pajamomis; juridiniai asmenys; taip pat visų aukščiau išvardintų asmenų įgalioti atstovai. Pirkėjas, sutikdamas su šiomis Taisyklėmis, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti Pardavėjo elektroninėje Parduotuvėje.
    • Prekių/paslaugų pirkimo – pardavimo Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta ir įsigalioja nuo to momento, kai Pirkėjas, elektroninėje Parduotuvėje suformavęs Prekių krepšelį, nurodęs kitus reikalingus duomenis, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs bei patvirtinęs savo sutikimą su šiomis Taisyklėmis. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms ar daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti prekių užsakymo.
    • Po prekių/paslaugų pirkimo – pardavimo Sutarties sudarymo Pardavėjas papildomai išsiunčia Pirkėjui automatinį elektroninį pranešimą apie Pirkėjo pateikto užsakymo gavimą, su jame nurodytomis prekėmis/paslaugomis, tiksliu jų skaičiumi ir kainomis bei suteiktu užsakymo numeriu. Pranešimas Pirkėjui išsiunčiamas Pirkėjo registracijos formoje arba pateikto užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu.
    • Šios Taisyklės, Taisyklių sudedamąją dalį sudarantys internetinėje Parduotuvėje paskelbti prekių/paslaugų Pristatymo/Suteikimo, Apmokėjimo ir Grąžinimo aprašymai, informacija apie Pardavėją, taip pat Pardavėjo Pirkėjui išsiųstas elektroninis pranešimas apie užsakymo gavimą laikomi neatskiriama Sutarties tarp Pirkėjo ir Pardavėjo dalimi.
    • Kiekviena elektroniniu būdu tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Sutartis yra saugoma internetinės Parduotuvės duomenų bazėje.
    • Tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Sutartis galioja iki pilno šalių įsipareigojimų pagal Sutartį įvykdymo arba iki jos pasibaigimo šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.

 

  • Prekės/paslaugos ir jų kainos.
    • Kiekvienos parduodamos prekės/paslaugos savybės nurodomos internetinėje Parduotuvėje prie atitinkamos prekės/paslaugos pateiktame aprašyme.
    • Pardavėjas turi teisę  bet kuriuo momentu, neįspėjęs apie tai Pirkėjo, keisti prekių/paslaugų pasiūlą bei kainą elektroninėje Parduotuvėje.
    • Kiekvienos parduodamos prekės/paslaugos kaina pateikta eurais ir nurodyta elektroninėje Parduotuvėje prie atitinkamos prekės/paslaugos, suformuotame Pirkėjo užsakyme bei Pardavėjo Pirkėjui išsiųstame elektroniniame pranešime apie užsakymo gavimą. Pardavėjas įsipareigoja prekes/paslaugas parduoti Pirkėjo užsakymo pateikimo Pardavėjui momentu galiojančiomis kainomis.
    • Į prekės kainą yra įskaičiuotas pridėtinės vertės mokestis (PVM).
    • Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t. y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas.

 

 

  1. Atsiskaitymas už prekes/paslaugas.

Pirkėjas atsiskaito už prekes/paslaugas ir jų pristatymą vienu iš šių būdų:

4.1.1. atlikdamas paprastą išankstinį mokėjimo pavedimą iš banko į Pardavėjo sąskaitą (Pardavėjo sąskaitos rekvizitai nurodyti el. paštu išsiųstame užsakymo patvirtinimo pranešime).

4.1.2. per mokėjimo sistemą „EveryPay“

4.3. Pardavėjas Pirkėjo pateiktą prekių užsakymą pradeda vykdyti tik gavęs pilną apmokėjimą už prekes ir jų pristatymą. Apmokėjimas laikomas atliktu, kai visa mokėtina suma gaunama ir užskaitoma Pardavėjo banko sąskaitoje.

4.2.  Pirkėjas turi apmokėti už prekes/paslaugas ir jų pristatymą ne vėliau kaip per 2 (dvi) darbo dienas po prekių pirkimo – pardavimo Sutarties sudarymo. Pirkėjui neatsiskaičius už prekes ir jų pristatymą per 2 (dvi) darbo dienas po pirkimo – pardavimo Sutarties sudarymo, laikoma, kad Pirkėjas atsisakė šios Sutarties, ir atitinkamas Pirkėjo užsakymas anuliuojamas, apie tai informuojant Pirkėją jo registracijos formoje arba pateikto užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu.

4.3. Pardavėjas įsipareigoja suteikti Pirkėjui visą reikiamą ir teisingą informaciją, būtiną prekių/paslaugų ir jų pristatymo paslaugų apmokėjimui. Tačiau Pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės dėl bankų, kurių paslaugomis naudojantis buvo vykdomas Pirkėjo apmokėjimas Pardavėjui, netinkamai suteiktų paslaugų ir su tuo susijusių nuostolių. Taip pat Pardavėjas neprisiima jokios atsakomybės, kilusios dėl Pirkėjo padarytų klaidų formuojant ir vykdant mokėjimo pavedimą (pvz. neteisingo sąskaitos numerio nurodymo /  įvedimo, neteisingai pateikto užsakymo kodo ir kt.) ir su tuo susijusių nuostolių ir(ar) kitų neigiamų pasekmių.

 

  1. Prekių/paslaugų pristatymas, grąžinimas, garantija.

5.1. Prekes/Paslaugas Pirkėjo sąskaita pristato ir suteikia Pardavėjas. Prekės/Paslaugos pristatomos ir suteikiamos adresu, kurį Pirkėjas nurodė registracijos metu ar prekių/paslaugų užsakymo formoj. Elektroniniais parašais pasirašyta dokumentacija išsiunčiama užsakymo metu Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu. Jei pildoma popierinė dokumentacija jos pristatymas ir terminai pagal atskirą susitarimą tarp Pirkėjo ir Pardavėjo.

5.2.  Pardavėjas pristato/suteikia Pirkėjui prekes/paslaugas vadovaudamasis prekių/paslaugų aprašymuose nurodytais terminais. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių/paslaugų pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių/paslaugų pateikimo sąlygas.  Prekių/paslaugų pateikimo terminas pradedamas skaičiuoti po to, kai Pardavėjas gauna Pirkėjo apmokėjimą už prekes ir jų pristatymo paslaugas.

5.3. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už vėlavimą pristatyti prekes ar suteikti paslaugas, jei Pirkėjui nepristatomos ar pristatomos pavėluotai dėl paties Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

5.4. Jei prekių pristatymas/paslaugų suteikimas ne dėl Pirkėjo kaltės ar su juo susijusių aplinkybių vėluoja daugiau kaip 30 darbo dienų ir šalims nepavyksta susitarti dėl prekių pateikimo terminų pratęsimo, Pirkėjas turi teisę atsisakyti Sutarties, o Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus  per 14 dienų po Sutarties atsisakymo. Pinigai grąžinami į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas arba į kitą Pirkėjo pranešime apie Sutarties atsisakymą nurodytą Pirkėjo sąskaitą.

5.5. Prekės/paslaugos pristatomos/suteikiamos darbo dienomis nuo pirmadienio iki penktadienio, iš anksto su Pirkėju suderintu laiku.

5.6. Jei dėl Pirkėjo kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių šalių sutartu laiku prekių/paslaugų pristatymas ar suteikimas Pirkėjui neįvyko (pvz. neteisingai nurodyta informacija Pardavėjui), Pardavėjas papildomai susisiekia su Pirkėju ir suderina su juo abiem šalims tinkamą naują pristatymo laiką. Už tokį pakartotinį prekių pristatymą ar paslaugų suteikimą Pardavėjas turi teisę pareikalauti iš Pirkėjo sumokėti papildomo pristatymo mokestį pagal atstumo įkainio skaičiuoklę numatytą prekių/paslaugų užsakymo lange. Pirkėjui nepagrįstai nepriėmus prekių/paslaugų, laikoma, kad Pirkėjas atsisakė Sutarties, o Pirkėjo užsakymas anuliuojamas, apie tai informuojant Pirkėją jo registracijos formoje arba pateikto užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 kalendorinių dienų po Sutarties atsisakymo, iš grąžinamos sumos išskaitydamas visų vykdytų prekių/paslaugų pristatymų ir pristatymo mokesčius. Pinigai grąžinami į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.

5.7. Pristačius/suteikus prekes/paslaugas Pirkėjo nurodytu adresu prekės perduodamos Pirkėjui arba bet kuriam kitam Pirkėjo nurodytu adresu esančiam asmeniui. Pirkėjas patvirtina savo supratimą, kad bet kuris Pirkėjo nurodytu prekių pristatymo adresu esantis asmuo (toliau – Pirkėjo atstovas) bus laikomas tinkamu asmeniu priimti prekes ar paslaugas.

5.8. Prekių pristatymo metu Pirkėjas (Pirkėjo atstovas) privalo kartu su prekes pristačiusiu Pardavėju arba Kurjeriu (priklausomai nuo atvejo) patikrinti siuntos būklę (ar siuntos pakuotė nėra suglamžyta, sušlapusi, suplėšyta ar kitokiu būdu išoriškai pažeista), prekių kiekį ir kokybę. Pastebėjęs siuntos ir (ar) prekės išorinės išvaizdos pažeidimus, prekių (ar) kiekio neatitikimus, Pirkėjas (Pirkėjo atstovas) privalo apie tai kartu su Kurjeriu pasirašyti laisvos formos siuntos ir (ar) prekės pažeidimų / neatitikimų aktą, taip pat nufotografuoti pažeidimus ar kitus neatitikimus, nuotraukas nusiųsti Pardavėjui. Jei Pirkėjas (Pirkėjo atstovas) neatliko šių veiksmų dalyvaujant Pardavėjui arba Kurjeriui, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui dėl siuntos ir (ar) prekių išorinės išvaizdos pažeidimų, prekių asortimento ir (ar) kiekio neatitikimų. Prekių perdavimo metu užfiksuoti pažeidimai / neatitikimai šalinami Pirkėjo ir Pardavėjo suderinta tvarka ir terminais.

5.9. Pirkėjui (Pirkėjo atstovui) be pastabų raštiškų pastatų priėmus prekių siuntą, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių asortimentas, kiekis ir kokybė atitinka pirkimo – pardavimo Sutarties sąlygas.

5.10. Pardavėjas įsipareigoja suteikti paslaugas vadovautis ir laikantis visų su paslauga susisijusių teisės aktų reikalavimų.

5.11. Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnybą, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt .

5.12. Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/ .

 

  1. Teisė vienašališkai nutraukti paslaugų sutartį
    • Vienašališko nutraukimo sąlygos. Paslaugų teikėjas turi teisę vienašališkai nutraukti paslaugų teikimo sutartį, informuodamas Klientą ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo, šiais atvejais:
      • Netinkama ar neišsami Kliento informacija. Jei Klientas pateikė netikslius, neišsamius ar klaidinančius duomenis, kurie yra būtini paslaugoms suteikti (pvz., klaidingas adresas, neteisingas pastato unikalus numeris, informaciją apie statinio paskirtį ar būklę ir kt.).
      • Paslaugų teikimo sąlygų pažeidimas. Jei Klientas nesilaiko paslaugų teikimo taisyklėse ar sutartyje numatytų sąlygų, įskaitant mokėjimo įsipareigojimų nevykdymą per nustatytą terminą.
      • Objektyvios priežastys. Jei paslaugų suteikimas tampa neįmanomas dėl Techninių kliūčių (pvz., netinkamas objekto ar statinio būklės vertinimui reikalingas priėjimas) ar Teisinio reguliavimo pakeitimų ar kitų teisinių apribojimų.
      • Nenugalimos jėgos aplinkybės. Jei paslaugų teikimą riboja force majeure aplinkybės, tokios kaip stichinės nelaimės, valstybės institucijų apribojimai ar kitos nepriklausomos nuo Paslaugų teikėjo aplinkybės.
      • Netinkamas Kliento elgesys. Jei Kliento veiksmai ar elgesys trukdo tinkamai suteikti paslaugas arba kelia grėsmę Paslaugų teikėjo ar kitų asmenų teisėms ir interesams (pvz., nepagrįsti reikalavimai, agresyvus elgesys, tyčinis vilkinimas ir kt.).
    • Nutraukimo procedūra. Paslaugų teikėjas informuoja Klientą apie sutarties nutraukimą raštu, siųsdamas pranešimą Kliento nurodytu el. pašto adresu. Pranešime nurodomos sutarties nutraukimo priežastys ir informacija apie sumokėtos sumos grąžinimą.
    • Apmokėjimų grąžinimo tvarka. Jei paslaugų teikimas nutraukiamas dėl Paslaugų teikėjo kaltės, per 5 kalendorines dienas po Sutarties atsisakymo, grąžinant Pirkėjui sumokėtus pinigus į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
    • Paslaugų teikėjo atsakomybės ribojimas. Paslaugų teikėjas neatsako už nuostolius ar nepatogumus, atsiradusius dėl sutarties nutraukimo, jei nutraukimas įvykdytas teisėtai ir pagrįstai pagal šias taisykles. Klientas neturi teisės reikalauti papildomos kompensacijos, jei nutraukimo priežastis yra Kliento kaltė ar force majeure aplinkybės.
    • Paslaugų teikimo sąlygų viešumas. Ši taisyklė yra neatsiejama paslaugų teikimo sąlygų dalis. Paslaugų teikimo sąlygos yra viešai prieinamos Svetainėje ir Klientas su jomis supažindinamas prieš patvirtindamas užsakymą.

 

VII. Asmens duomenų tvarkymas

7.1. Pirkėjui užsakant prekes/paslaugas elektroninėje Parduotuvėje registracija nėra būtina, tačiau tinkamam užsakymo įvykdymui reikalinga pateikti tokius asmens duomenis kaip vardas, pavardė, elektroninis paštas, adresas, kuriuo bus pristatomos prekės ar suteikiamos paslaugos, telefono numeris ir kiti užsakyme nurodyti duomenys.

7.2. Pirkėjas patvirtina, kad jis žino apie savo teisę atsisakyti pateikti savo asmens duomenis, tačiau supranta, kad asmens duomenys yra reikalingi ir būtini prekių/paslaugų užsakymo įvykdymui, o Pirkėjui nepateikus tokių duomenų ir nesutikus, kad jie būtų tvarkomi šių Taisyklių 7.5. punkte nurodytais tikslai, prekių/paslaugų pirkimo – pardavimo Sutartis negalės būti sudaryta ir įvykdyta.

7.3.  Pirkėjas, registruodamasis elektroninėje Parduotuvėje ir (ar) pateikdamas prekių/paslaugų užsakymą, patvirtina, kad jis sutinka pateikti šiose Taisyklėse, registracijos formoje ir prekių užsakymo formoje nurodytus savo asmens duomenis bei neprieštarauja, kad Pardavėjas šiuos duomenis tvarkytų šiuose Taisyklėse nurodytais tikslais.

7.4. Pirkėjas turi teisę susipažinti su Pardavėjo tvarkomais savo asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti duomenų tvarkymo veiksmus (išskyrus saugojimą), kai duomenys tvarkomi nesilaikant Lietuvos Respublikos teisės aktų, nesutikti, kad būtų tvarkomi jo asmens duomenys.

7.5. Pirkėjo asmens duomenys renkami ir tvarkomi šiais tikslais: sudaryti Sutartį, apdoroti prekių/paslaugų užsakymus, išrašyti finansinius dokumentus, išspręsti klausimus, susijusius su prekių/paslaugų pristatymu/suteikimu ir perdavimu, įvykdyti kitus sutartinius įsipareigojimus. Pirkėjas sutinka, kad jo kontaktiniai asmens duomenys būtų tvarkomi Pardavėjo siūlomų prekių/paslaugų rinkodaros tikslu. Pirkėjas bet kada turi teisę atsisakyti tokio asmens duomenų tvarkymo rinkodaros tikslais.

7.6. Pardavėjas turi teisę Pirkėjo asmens duomenis pateikti savo pasirinktiems tretiesiems asmenims ir tiktai tokia apimtimi, kiek būtina tiems tikslams pasiekti. Jokiais kitais atvejais Pirkėjo asmens duomenys tretiesiems asmenims neatskleidžiami be išankstinio Pirkėjo sutikimo, išskyrus atvejus, kai pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus Pardavėjas privalo tai atlikti.

7.7. Registracijos elektroninėje Parduotuvėje metu, pildant užsakymo formą ar kitaip naudojantis elektronine Parduotuve, Pirkėjas privalo pateikti išsamius ir teisingus duomenis. Jei pasikeičia Pirkėjo pateikti duomenys, Pirkėjas privalo juos nedelsdamas atnaujinti. Pirkėjas atsako už registracijos formoje, užsakymo formoje ar kitaip naudojantis elektronine Parduotuve pateiktų duomenų teisingumą ir prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.

7.8. Pirkėjas, užsiregistruodamas elektroninėje Parduotuvėje bei užsakydamas prekes/paslaugas, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei Pardavėjo teikiamais pasiūlymais elektroninėje Parduotuvėje pasinaudoja trečiasis asmuo, prisijungęs su Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

7.9. Pardavėjas jos žinioje esančius Pirkėjo asmens duomenis gali perduoti tretiesiems asmenims, kurie yra neišvengiamai būtini vykdant sudarytą paslaugų sutartį ir perduodama tik tiek asmens duomenų, kiek yra būtina tinkamam sutarties įvykdymui. Pardavėjas neperduoda asmens duomenų tiems paslaugų tiekėjams su kuriais nėra sudaryta sutartis ar atskiri sutarties priedai reglamentuojantys saugų asmens duomenų tvarkymą pagal BDAR ar kitų aktualių teisės aktų reikalavimus. Bet kuriuo atveju, Pardavėjas asmens duomenis perduoda tik tiems tretiesiems asmenims, kurie užtikrina adekvačią asmens duomenų apsaugą ir sutartimi įsipareigoja naudoti perduodamus asmens duomenis tik teisėtais ir pagrįstais sutarties vykdymo tikslais.

 

VIII. Baigiamosios nuostatos

8.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti ir (ar) kenkia elektroninės Parduotuvės sklandžiam darbui ir (ar) stabiliam veikimui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę bet kada, be išankstinio įspėjimo, apriboti arba sustabdyti (nutraukti) Pirkėjo galimybę naudotis elektroninės Parduotuvės paslaugomis.

8.2. Pardavėjas turi teisę laikinai ar neterminuotai sustabdyti (nutraukti) Parduotuvės veiklą apie tai neinformavęs Pirkėjo.

8.3. Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad visa informacija, pateikiama elektroninės Parduotuvės tinklapyje (įskaitant, bet neapsiribojant šias Taisykles, prekių/paslaugų Pristatymo, Apmokėjimo, informaciją apie Pardavėją ,siūlomas įsigyti prekes/paslaugas bei jų savybes ir t.t.) laikoma pateikta Pirkėjui raštu.

8.4. Pardavėjas visus bet kurio pobūdžio pranešimus Pirkėjui siunčia jo registracijos formoje arba pateikto užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu.

8.5. Pirkėjas visus bet kurio pobūdžio pranešimus, užklausas, skundus ir pan. siunčia Pardavėjo elektroninės Parduotuvės el. parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytais el. pašto adresais.

8.6. Šios Taisyklės niekaip neriboja ir jokiais atvejais negali būti suprantamos kaip ribojančios Pirkėjo (vartotojo) teises, nustatytas Lietuvos Respublikos teisės aktuose. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais. Tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudarytai prekių pirkimo – pardavimo Sutarčiai taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

8.7. Visi Pirkėjo ir Pardavėjo nesutarimai, kilę iš prekių pirkimo – pardavimo Sutarties ar su ja susiję, sprendžiami šalių derybų būdu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.