Nekilnojamo turto administravimas, tai tiek bendrosios, tiek privačios nuosavybės valdymas, siekiant užtikrinti, kad kiekvienas objektas būtų prižiūrimas aukščiausiu kokybės standartu. Klientų patogumui ir saugumui teikiame visapusiškas paslaugas daugiabučių pastatų administravime, padedančias organizuoti ir atlikti būtinus veiksmus namo ir jo bendrojo naudojimo objektams išsaugoti bei jų naudojimui pagal tikslinę paskirtį užtikrinti.
Į nekilnojamojo turto administravimo paslaugą įeina daugiabučių namų priežiūros darbų organizavimas, buhalterinės apskaitos tvarkymas, finansinių ataskaitų ir ilgalaikių planų sudarymas, susirinkimų ir balsavimų organizavimas, gyventojų konsultavimas ir visokeriopa pagalba ne tik bendrosios, bet ir privačios nuosavybės klausimais.
Pasirinkus NT administravimo paslaugą UAB „House care“ specialistų darbas prasideda nuo pastatų administravimo vadybininko paskyrimo. NT priežiūros vadybininkas užtikrina, kad visi gyventojų ir namo poreikiai būtų tinkamai adresuoti ir sprendžiami operatyviai. Esminiai dalykai, kuriais rūpinasi pastatų administravimo ekspertas, tai visa pastato techninė priežiūra, defektų ir gedimų šalinimo pasiūlymų rengimas, remonto darbų planavimas bei jų organizavimas, namo remonto darbų bei paslaugų pirkimų procedūrų atlikimas ir net liftų priežiūra, teritorijos priežiūra.
Mes suprantame, kad kiekvienas pastatas ir jo gyventojai turi unikalius poreikius, todėl pritaikome pastatų priežiūros paslaugas individualiai. Siekiame patenkinti kiekvieno namo ypatumus ir gyventojų lūkesčius, o mūsų patirtis ir profesionalumas leidžia efektyviai spręsti visas iškilusias problemas.
Į NT priežiūros ir finansinio plano sudarymą įeina biudžeto nustatymas, išlaidų ir pajamų analizė, taip pat mokėjimų apskaičiavimas, įmokų surinkimas. Taip pat atliekame ir skolų išieškojimą. Reguliariai rengiame ir skelbiame metines veiklos ataskaitas.
Taip, rengiame. Šis aprašas yra būtinas planuojant bet kokius atnaujinimo darbus ateityje ar ilgalaikius projektus.